Süti beállítások

Szállítási információk

Házhozszállítás esetén a szállítás határideje raktáron lévő termékek esetén 2-3 munkanap, melyet kollégáink minden esetben egyeztetnek Önnel.

Gumiabroncsainkat és felnijeinket

SZÁLLÍTÁSI DÍJ NÉLKÜL

szállítjuk megadott címre Magyarország területén bárhová!

Teljesítési határidő

Az általános gyakorlat szerint a raktárunkon szereplő termékek feladása szezonon kívül 2-3 munkanap, a külső raktárból megrendelteké általában 3-4 munkanap. Átszerelési szezonokban a megnövekedett rendelésszámok miatt ehhez képest csúszás előfordulhat. A kiszállítás várható időpontjáról visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk. Általános Szerződési Feltételeink szerint az elfogadott megrendelését maximum 30 napos feladási határidővel vállaljuk.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy bár olyan szabály nincs webáruházunkban, hogy csak páros mennyiségű abroncsot szállítunk, de előfordulhat, hogy valamelyik termékből készletünkön csak egy teljes garnitúra van, abból 1db-os megrendelést nem tudunk kiszolgálni, mert a maradék 3db ezzel eladhatatlanná válik! Köszönjük megértését!

Mint minden webáruház, mi is csak részben dolgozunk saját árukészletünkből, készleteinket, illetve a megrendelések egy részét a gyártóktól, illetve a legnagyobb magyar gumiabroncs nagykerektől pótoljuk napi rendszerességgel. Ezen beszállítók aktuális készletét az általuk használt informatikai rendszerek eltérő volta, illetve az időszakos készletfrissítések közötti készletmozgások miatt nem lehetséges adott pillanatra vonatkozóan, megbízható módon egybe fésülni. Ezért webáruházunkban a termékeket katalógus módjára jelenítjük meg, nem pedig aktuálisan elérhető készletet közlünk. Megrendelésének teljesítésével kapcsolatban azonban a lehető leghamarabb értesítjük Önt, szezonon kívül ez általában egy órán belül, szezonban általánosságban 1 munkanapon belül megtörténik, a rendelések feltorlódásának mértékétől függően. Köszönjük megértését!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelés leadása, és az arra érkező automatikus visszaigazolás nem tekinthető szerződésnek, vagy megvalósult vásárlásnak mindaddig, amíg munkatársaink a szállítás időpontját nem egyeztetik Önnel egy újabb üzenetben, amelynek címe Tájékoztatás a megrendelés állapotáról.

A csomagszállító cég, vagy a vásárló hibájából fakadóan meghiúsuló kiszállítás esetén benyújtott kártérítési igényt elutasítjuk.

Ha az átvétel nem sikerült a jelzett időpontban, a futár felveszi Önnel a kapcsolatot az Ön által megjelölt telefonszámon és megpróbálja másnap újra kézbesíteni a csomagot. Javasoljuk, hogy a kiszállítást arra a helyre kérje, ahol napközben tartózkodik, lakáshoz, esetlegesen munkahelyhez.

A termékekhez tartozó számlát minden esetben e-mailben küldjük el Önnek E-számla formájában.

Kérjük, ne várja, hogy a számlát futár külön átadja Önnek, vagy azt külön időpontban postán küldjük el. Amennyiben bármely okból a számlát nem találja, kérje annak pótlását az info(kukac)gpgumiszeged(pont)hu email címen.


Készpénzes fizetés

A megrendelését az Önnel előzetesen egyeztetett napon szállíttatjuk ki a szállítmányozó céggel. Kérjük, hogy az átvétel érdekében olyan címet és időpontot adjon meg amelyiken biztosan talál átvételre jogosult személyt.

A számla végösszegét (amely tartalmazza a szállítási költséget is) a termék átvételekor kell kifizetni a futárnak.

Amennyiben az árun sérülés található, ill. a mennyiség vagy a termék eltér az Ön által megrendeltektől kérjük, ne vegye át, hanem a futárral küldje vissza nekünk. Ebben az esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot a hiba kijavítása érdekében.

Fizetés előre történő átutalással

Amennyiben Önnek megfelelőbb, fizethet átutalással is. Ebben az esetben az átutalásos számlát eljuttatjuk Önhöz, majd a vételár beérkezésekor feladjuk a megrendelt termékeket.

Átutalásos fizetés választása esetén az árut minden esetben csak a vételár számlánkra érkezése, vagy az utalás megtörténtét igazoló banki okirat bemutatása után küldjük el a vásárlóhoz. Ön természetesen ebben az esetben is visszaléphet a vásárlástól.

A termék kifizetése után telefonon vagy e-mailben tudja módosítani vagy lemondani rendelését, munkaidőben a +36209222777 -os telefonszámon, vagy az info(kukac)gpgumiszeged.hu címen.

A megrendelés lemondása:

A megrendelt, vagy a már házhozszállított és átvett termékek esetében 14 napon belül Ön indoklás nélkül visszaléphet a vásárlástól.

Kérjük, felszereltetés előtt mindig győződjön meg arról, hogy a megvásárolt termék mérethelyes-e az Ön autójával, és ugyanezen okból a szerelést csak erre szakosodott műhelyben végeztesse el! Ez egyébként is feltétele a gyártók által nyújtott garanciának.

Elnézte a méretet? Semmi gond, kicseréljük helyes méretűre!

Fizetni csak a különbözetet kell, amennyiben kisebb az értéke a helyes méretű abroncsnak, kérjük adja meg bankszámlaszámát a megrendelés folyamán, hogy kollégáink azt visszautalhassák.

Ha már átvette a futártól a küldeményt akkor is van lehetősége cserére, ehhez webáruházunkban adjon le egy megrendelést a helyes méretű abroncsra, célszerű "Raktáron" jelzéssel ellátott abroncsaink közül, és megrendelése folyamán a megjegyzés rovatban adja meg a korábbi rendelési azonosítóját és hivatkozzon a cserére, így amikor megérkezik Önhöz az új abroncs a tévesen rendeltet elhozza egyúttal a futár.

Visszavásárolt termékek esetén cégünk kérheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból (kopás, sérülés) eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek megtérítését.